INFOCENTRUM
- Úvod
- Život v obci
- Infocentrum
O NÁS
Na přelomu roku 2010–11 došlo k novému ustanovení struktury a náplně činnosti IC Pozořice. To je už trvale samostatnou složkou Úřadu městyse, jehož součástí je i obecní knihovna a kronikář. Funkce redakční rady, jako poradního orgánu, byla zrušena, redaktory se stávají sami přispěvovatelé – zástupci institucí a spolků. Nově byly stanoveny požadované činnosti IC a určeni lidé, kteří je budou vykonávat a budou za ně zodpovědní.
Členy Infocentra Pozořice jsou v současné době: Milan Petr (vedoucí IC, údržba webových a FCB stránek), Pavel Beneš (grafika, Pozořický zpravodaj), Mgr. Lenka Kosourová (textové korektury), Mgr. Veronika Muselíková, Mgr. Petra Kratěnová, Ing. Barbora Křemečková (knihovnice) a Božena Škrobová (kronikářka). Správou informačních tabulí jsou pověřeny úřednice obecního úřadu.
Hlavní náplní a trvalými úkoly IC jsou:
1. Shromažďování informací od spolků, organizací i občanů městyse
2. Zajištění komunikace při předávání informačních dat mezi úřadem, spolky a dalšími institucemi
3. Získávání a zjišťování informací od okolních obcí, příp. orgánů státní správy apod.
4. Třídění získaných dat a jejich elektronické zpracování
5. Zpracovávání podkladů, redakční práce a tisková příprava Pozořického zpravodaje
6. Údržba a redakční činnost internetových stránek městyse
7. Informování občanů o důležitých a kulturních událostech dalšími prostředky v rámci možností (infotabule, infokanál, letáky, …)
8. Propagační a grafické služby dle požadavků úřadu a orgánů městyse
9. Veřejná prezentace a propagace městyse a místního dění v rámci regionu
10. Archivace získaných dat a fotodokumentace, jejich další poskytování pro potřeby městyse, příp. další subjekty (vydávání publikací či jiných materiálů, obecní kronika apod.)
- Rada městyse dle potřeby ukládá IC další konkrétní úkoly