PŘÍVĚTIVÝ ÚŘAD MĚSTYSE POZOŘICE
- Úvod
- Úřad
- Projekty podpořené z EU fondů a národních dotací
- Přívětivý úřad městyse Pozořice
Projekt PŘÍVĚTIVÝ ÚŘAD MĚSTYSE POZOŘICE je
spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu je zlepšení stávajícího
stavu komunikace městyse Pozořice a jeho úřadu především vůči
obyvatelům obce a dalším zájmovým skupinám a to prostřednictvím
implementace principů a nástrojů přívětivého úřadu.
Název projektu: Přívětivý úřad městyse Pozořice
Registrační číslo projektu:
CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016758
Termín realizace: 1. 1. 2021 – 31. 12. 2022
Cíl projektu: Cílem projektu je optimalizace procesů a postupů ve
veřejné správě prostřednictvím tvorby nového strategického a
prováděcího dokumentu, zlepšení komunikace veřejné správy směrem
k občanům pořízením nových webových stránek obce Pozořice,
digitalizace státní správy implementací Portálu občana a profesionalizace
veřejné správy prostřednictvím zvyšování kvalifikace zaměstnanců
pomocí školících programů v oblastech souvisejících s aktivitami
projektu.
Popis projektu:
o Klíčová aktivita č. 1 je zaměřena na zpracování
analyticko-koncepčního dokumentu Komunikační strategie úřadu městysu
Pozořice a následné zavedení nástrojů komunikace organizace směrem
k občanům. V rámci zpracování strategie by přitom mělo dojít ke
zmapování poptávky po informacích v rámci jednotlivých cílových skupin
(obyvatelé, podnikatelé, studenti, atd.), a to nejenom zmapování toho, jaké
informace dané cílové skupiny od obce očekávají, ale též v jaké
podobě je vhodné informace poskytovat.
o Klíčová aktivita č. 2 je v návaznosti na současné
celospolečenské požadavky a prioritní opatření v rámci Programu rozvoje
obce Pozořice zaměřena na implementaci konkrétních nástrojů komunikace
s veřejností do struktur úřadu obce a jejich pilotní provoz. Aktivita bude
úzce provázána s KA01 a zpracovaná Komunikační strategie by měla pomoci
definovat obsah a formu těchto komunikačních kanálů. Definovaná vizuální
identita pak vzhled těchto nástrojů.
o Cílem klíčové aktivity 03 je zavedení Portálu občana a
podpoření aktivity vedoucího k úplnému elektronickému podání, tedy
vytvoření podpůrných služeb elektronického podání, vytvoření
samoobslužných míst pro úplné elektronické podání, elektronizace
formulářů veřejné správy, implementace identifikace a autentizace ve
smyslu nařízení eIDAS pro využívání služeb eGovernmentu
prostřednictvím kontaktních míst a podpora sdílení identitních služeb na
národní a regionální úrovni.